משלמים משכנתא ובמקביל מצליחים לחסוך

ייתכן שכדאי לכם להשתמש בכספים לסגירת המשכנתא

בתי אב רבים בישראל שבהם המאזן הפיננסי הוא חיובי, כלומר, ההכנסות עולות על ההוצאות וכספים מופנים גם לטובת חיסכון, נתקלים בשאלה – האם כדאי להפנות חלק מהסכומים המופנים לחסכון ובאמצעותם לשלם את המשכנתא? המומחים של גולדמן פיננסיים מנתחים את הסיטואציה וכל שנותר לכם הוא לבחור את הדרך הנכונה לכם. מלאו פרטים עכשיו בטופס בדיקת זכאותך להלוואה/משכנתא ונטפל בפנייה באופן מיידי.

כלל ידוע הוא שחיסכון הוא עניין חשוב, בוודאי וכל שכן במציאות שבה תמיד כדאי שיהיה בצד כסף ליום שחור. אבל, כאשר מדובר בחיסכון בתקופה שבה הריבית על החיסכון נמוכה במיוחד. או למעשה כמעט אפסית, ניתן להשתמש בכסף הפנוי על מנת לכסות את המשכנתא ולהביא להפחתה בריביות שהיא נושאת ובהפחתת התשלומים במשך הזמן.

תרחיש ראשון: יחידים ללא ילדים ורוכשי דירות להשקעה

בעלי דירות להשקעה או יחידים שרכשו לעצמם דירות, יכולים לראות בהפניית רוב כספי החיסכון לטובת סגירת המשכנתא כצעד נבון גם לטווח הקצר ולטווח הבינוני. אם לחשב את ערך הכסף הנושא ריבית, נגלה כי בחיסכון באמצעות הבנק או אפילו באמצעות קרן נאמנות סולידית, אין מדובר בהשקעה. מצד אחד, הריבית במשק אפסית ומצד שני הבורסה לא יציבה (ר”ע רבעון 4 שנת 2015 ותחילת 2016). אף על פי כן, תשלומי המשכנתא נושאים ריבית של 2% לפחות ולכן הפניית כספים בתקופה זו, תהיה נכונה יותר. זאת בהנחה כי לא יידרשו להוצאות מיוחדות על חשבון כספי חיסכון וכי נעשה תכנון פיננסי לטווח הזמן הבינוני. המלצה: העברת עד 80% מכספים המיועדים לחיסכון לטובת המשכנתא.

תרחיש שני: זוגות צעירים ללא ילדים

כפי שניתן להבין, שימוש בכספי חיסכון לטובת הגדלת תשלומי המשכנתא הוא מצוין בטווח הזמן הרחוק אך לזוג צעיר יש לא מעט תכניות לטווח הקצר ובוודאי שלטווח הארוך. פעמים רבות זוגות צעירים חוסכים למטרות רבות ומגוונות שישרתו אותם בעתיד כמו חיסכון לרכישת רכב, טיול, לימודים ועוד. מצד שני הם בדרך כלל נושאים בנטל של הלוואות על חתונה, ריהוט ושיפוץ הבית החדש ועוד. לכן, בהנחה ולא צפויים להרחבת המשפחה בטווח של 4-5 שנים, מומלץ להשתמש בעד 50% של כספים המיועדים לטובת חיסכון לצורך הגדלת תשלומי המשכנתא. יש לציין כי הדבר תלוי בהסכם פתיחה (מחזור) מחדש של המשכנתא. נתון נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא היציבות או אי היציבות של מקומות העבודה.

תרחיש שלישי: משפחות עם ילדים, גרושים, גרושים + ילדים

התחייבויות כלכליות הן עניין אחד ודרישות החיים הן עניין אחר לגמרי. כך לדוגמא ניתן לקחת את המשפחות עם הילדים או גרושים + ילדים הנושאים בתשלומי משכנתא. בהנחה  ולסקטור זה יש מאזן חיובי, עליהם להביא בחשבון הוצאות בלתי צפויות או הוצאות צפויות בעתיד שסביר מאוד שיעשו בהם שימוש. לעיתים קרובות רזרבות כלכליות הן כלי שאנשים נאלצים להיעזר בו.

יש לזכור כי שימוש בכספי חיסכון עדיף בכל מקרה על פני הלוואה ולכן לא היינו ממליצים להפחית אותם אלא להיפך. ככל שאנו מסתכלים לטווח בינוני – ארוך, עדיף להמשיך את תשלומי המשכנתא כפי שהם ולמרות שהריבית על חסכונות נמוכה, היא עדיפה נוכח האילוצים. כך לדוגמא ניתן לראות כי הריבית על הלוואה לכל מטרה תהיה גבוהה בהכרח מריבית על משכנתא ומכאן שהשימוש בכספים המיועדים לחיסכון שיועברו לתשלומי משכנתא מול הלוואה שעשויה להילקח בעתיד, אינה עדיפה. המלצה: שימוש של עד 25% מכספים המיועדים לחיסכון לצורך הגדלת תשלומי המשכנתא.

מעוניין לגייס משכנתא בתנאים מיוחדים שיוזילו משמעותית את מספר התשלומים, את משך ההלוואה ואת שנותיה של המשכנתא? מלאו פרטים עכשיו וקבלו הצעה למשכנתא בתנאים המשתלמים ביותר בישראל.

הכירו את שיטת מכרז משכנתא של גולדמן פיננסים למשכנתאות

בגולדמן פיננסים, כחלק מהמוטו לסייע לתושבי ישראל להילחם בבירוקרטיה, להוזיל עלויות ולשלם פחות, אנו מובילים שיטה מהפכנית וייחודית לנו במסגרתה אנו מסייעים בהלוואות ומשכנתאות הניתנות ישירות מגופי המימון המובילים בישראל. תמצאו ברשימה זו בנקים למשכנתאות, בנקים מסחריים, חברות לביטוחים, וחברות למימון אשראי, קרנות בעידוד המדינה, קרנות פילנטרופיות וגופי מימון ישיר חוץ בנקאיים.

אנו פועלים מול כלל החברות והבנקים בישראל בשיטה שאנו לא מעניקים את ההלוואות והמשכנתאות בעצמנו, אלה דואגים לכך שתקבלו את המשכנתא הדרושה מגוף המימון שתבחרו, בתנאים מיטביים ביותר.

במסגרת המכרז שלנו – כל אדם בישראל המעוניין במשכנתא יכול להירשם לשירות ולקבל עשרות הצעות שונות למשכנתא, במסלולים לפי בחירה, בחלוקת החזר תשלומים לבחירה ובגובה תשלום חודשי לבחירה.

הודות למערכת היחסים שלנו עם הבנקים למשכנתא, הבנקים המסחריים וגופי מימון הגדולים בישראל, יש בכוחנו לחסוך לכם הרבה מאד זמן ונתונים כבר בשלב הגישושים והמשא ומתן. יחד עם זאת אנו דואגים שתקבלו הצעות להלוואות ולמשכנתאות זולות משמעותית מכל גוף אחר הודות לקשרים שלנו, ליתרון הגודל וליכולות שלנו לנהל מכרז תחרותי בו הזוכים הם הלקוחות ולאו דווקא גופי המימון כמו הבנקים, הנאלצים להפחית משמעותית מנתח הרווחים וריבית לטובת תשלום מוזל של הלקוחות.

בשיטה זו תוכלו להוזיל משמעותית את מספר שנות המשכנתא ולגמור את המשכנתא תוך 15 שנים, 10 שנים ואפילו פחות ולחסוך תשלומים שיכולים להגיע למספר שנים. מדובר בחיסכון אדיר ולכן כשחושבים על דירה ועל משכנתא – חובה לחשוב על גולדמן פיננסים ולהיעזר בשירותים המקצועיים.

נציין כי שירותים אלה טובים גם בכל הקשור להלוואות, הלוואות משלימות, הלוואות גישור, הלוואות

מכרז למיחזור משכנתא

בנוסף, אנו מציעים אפשרויות למיחזור משכנתא וקבלת הצעות תחרותיות וייעוץ פיננסי שיעזור לכם להוזיל במיידי את המשכנתא הקיימת.

הודות ליכולות שלנו לקוחות רבים כבר הפחיתו עשרות אלפי שקלים ואפילו מאות אלפי שקלים מהמשכנתא שלהם! לקוחות רבים מאד קיצרו את תקופת ההחזר באופן משמעותי ורבים נוספים עברו למסלולים עדיפים ומעודכנים, תוך שהם נהנים מייעוץ אובייקטיבי לבחירת מסלול נכון.

לקבלת ייעוץ והכוונה לבחירה נכונה של משכנתא, לבקשת הלוואה הוגנת, להזמנת מספר הצעות מחיר להלוואות בריבית נמוכה ולבירור אפשרויות נוספות כמו מיחזור משכנתא והלוואות מיוחדות – מלאו פרטים בטופס בדיקת זכאותך להלוואה. מרגע שתקלידו את הפרטים שלכם, נציגנו ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב בדרך לחיסכון הגדול ביותר של חייכם!


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU