הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי?

מחפשים על הלוואה מבנק או חברת אשראי? רגע לפני שתחתמו קבלו המלצה שעשויה לחסוך לכם הון. חושבים על הלוואה מבנק או חברת אשראי? רגע לפני חתימת החוזה קחו נשימה ארוכה וקבלו המלצות להלוואות ולצרכנות נבונה שעשויות לחסוך הון עתק.

במציאות הישראלית הרבה פעמים תגלו שהצרכן הישראלי ממש לא פראייר ומתעקש על השוואת מחירים. לדוגמה, אם הוא יראה קופון לנייר טואלט בהנחה ברשת הפארם הוא יגזור את הקופון וגם יממש. אם יראה שבתחנת דלק נותנים הנחה של 9 אגורות – ידאג לתדלק שם. אם יספרו לו שבכל תדלוק מקבלים שטיפה חינם וגם עיתון – הוא יזדרז להגיע. כך גם בסיטואציות נוספות כמו מעבר לחברת סלולאר זולה יותר, קנייה של נעליים ברשת משתלמת ואפילו רכישה של נורות תאורה או ריהוט לבית – במקום זול ועדיף שהוא גם איכותי.

לעומת זאת בכל מה שקשור לבנקים, חברות אשראי ולהלוואות חלק גדול מהצרכנים הישראלים ממש לא מבינים. האזרח הקטן יודע שהוא משלם ביוקר, מרגיש “שעובדים עליו” בשפת הרחוב או ש”עושים עליו קופה” אבל הוא יתבייש לבקש מפקידת הבנק הסברים על גובה העמלות או וגם לא יווכחו על גובה הריבית על המינוס. למה זה קורה? ממש לא ברור אבל אלה העובדות – ועם יד על הלב, תודו שהכל אמיתי!

ומה קורה אם אתם זקוקים להלוואה? הלוואה לכל מטרה? הלוואה לכיסוי חובות? הלוואה לרכב או הלוואה למשכנתא או לטיפולים קוסמטיים? התשובה ידועה וברורה – עד היום שילמתם מחיר יקר על הלוואה מבנקים או חברות אשראי – מהיום ניתן לעשות לזה סוף.

הפתרון לכל אלה שלא יודעים להתנהל מול הבנק או חברות האשראי,  לכל אלה המתביישים ולכל אלה המרגישים לא נוח לפנות לבנקים אחרים, חברות מימון או פתרונות אחרים – היום יש פתרון והוא פשוט מתמיד.

באמצעות פנייה לגולדמן פיננסים ניתן להוזיל משמעותית את העמלות והריביות שתשלמו על כל הלוואה שתיקחו. למה? כי גולדמן פיננסים היא חברה סולידית ומקצועית המתמחה בייעוץ פיננסי, תכנון אשראי ובקבלת הלוואות מבנקים מסחריים, מחברות ביטוח, קרנות וגופים חוץ בנקאיים בתנאים עדיפים.

למה גולדמן יכולים ואחרים לא?

כי בגולדמן נמצאים מומחים, בנקאים, יועצי השקעות ויועצים פיננסיים עם ניסיון רב וקשרים מצוינים עם בנקים וחברות מובילות.  פנייה לגולדמן יכולה לסלול לך הלוואה נוחה ממספר בנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי או גופים חוץ בנקאיים בתנאים מצוינים. כל מה שנותר לך הוא לבחור ממי לקבל את ההלוואה – והכסף יוזרם באחריות ובמהירות לחשבונך! כמה קל ככה פשוט! ולכן שווה לפנות, לחסוך וגם להרוויח.

ועכשיו בואו נחזור למציאות הישראלית ונזכר בהפגנות ששטפו את הארץ בתקופת המחאה החברתית. מחאה זו הציפה את הצורך בצרכנות נכונה, בהוזלה של מחירים ובמאבק מול הגופים הגדולים והמנוכרים שהעלו מחירים ללא הבחנה.  בתקופה זו הציבור אמר את דברו, הרבה מאד דברים השתנו מאז אבל עדיין הרפורמות המתבקשות עדיין לא הושלמו. הבנקים היו ונותרו גדולים וחזקים והריביות רק עלו, המינוס זינק וההוצאות של בתי האב המשיכו לגדול.

ולכן, ברוח המחאה החברתית ומתוך רצון לייצר שינוי אמיתי, נוסדה חברת גולדמן פיננסים כדי להביא לתחום הפיננסי בישראל שיטה ייחודית במטרה לעזור ללקוחות לנהל את התחום הפיננסי בצורה מבוקרת ושקולה, לסייע בהצעות אטרקטיביות יותר למשכנתאות מבנקים ומכל גוף אחר, ובעיקר להוכיח כי ניתן לקבל הלוואה ממוסדות רשמיים ומחברות מובילות בתנאים נוחים, הוגנים ובעיקר משתלמים.

בגולדמן הבינו כי הציבור הרחב כבר לא מוכן לשלם ריביות בשמיים, כבר לא מתפתה לקמפיינים אגרסיביים ולא מוכן לשתוק.

בגולדמן זיהו את המגמה שהצרכנים הישראלים כבר מזמן למדו לחפש חלופות כדאיות וכבר לא מתביישים לבדוק ולהשוות מחירים, גם בנושאים פיננסיים כמו הלוואות, משכנתא וביטוחים. ולכן – בגולדמן מציעים ללקוחות שירות ייחודי של התאמה של הלוואה ממספר גופים כמו חברות מובילות, חברות אשראי, חברות ביטוח וכמובן בנקים – בתנאים שרק בגולדמן יידעו להפיק למען הלקוחות.

המשמעות מאד פשוטה וברורה: בגולדמן פיננסים יודעים להתנהל מול כל הבנקים, חברות הביטוח, חברות אשראי וגופים חוץ בנקאיים ומתחייבים להעמיד לבחירת הלקוחות את הצעות הזולות והבטוחות ביותר!

ועכשיו, נחזור רגע לדפי החשבון מהבנק, למכתב שקיבלתם מחברת הביטוח או להסכם שחתמתם מול הבנק למשכנתאות…אם עד היום יש לכם קושי להבין על מה חתמתם ואם אתם סבורים שיש מקום לבצע מיחזור משכנתא או להוזיל משמעותית את העמלות והריביות – פנו אלינו עכשיו. פגישה אחת עם המומחים של גולדמן תעזור לכם לחזור ולחייך ובעיקר להבין הרבה דברים קטנים שעד עכשיו שילמתם עליהם ביוקר והתביישתם לבדוק. פגישה כזו עשויה לפתוח בפניכם עתיד חדש ולחסוך הון!

הלוואה קלה היא לא בהכרח הלוואה זולה

 מי לא קיבל שיחת טלפון, ידידותית במיוחד, מפקידת הבנק, מחברת הביטוח או מחברת כרטיסי האשראי עם דאגה לשלומו והצעה נדיבה… “יש לך אפשרות לקבל מאיתנו הלוואה ממש עכשיו… למה שלא תקנה ריהוט חדש או שתצא לחופשה בחו”ל, למה שלא תיקח מאיתנו הלוואה היום ומחר כבר תוכל לסגור את המינוס שלך בבנק?”

האמת שזה נשמע יותר מידי מפתה, במיוחד כשמציעים אינספור תשלומים ומתעקשים שהכסף יגיע, אם תרצה, עם שליח, תוך שעה, אפילו לאילת… הקלות הזו של בוא קבל הלוואה כאן ועכשיו הפכה למרגיזה במיוחד, כשנזכרים באותם טלפונים מרגיזים שקיבלתם, בפניות בסלולאר, בהודעות אס אמ אס או מיילים – העיקר שתיקח הלוואה כי זה קל…

בגולדמן פיננסים ממליצים לבדוק היטב את הצורך בהלוואה או משכנתא. המומחים של גולדמן ממליצים לא לקחת הלוואה אם אין צורך אמיתי. לא לפעול באוטומט ולהקדיש זמן למחשבה, בדיקה והשוואה כי בלי בדיקה אתם עלולים לקבל הלוואה מהירה, אבל מאד יקרה!

איך אפשר לקבל הלוואה, לקחת משכנתא או לבצע מיחזור משכנתא ולדעת שקיבלנו את התנאים הטובים ביותר?

בגולדמן ממליצים בראש ובראשונה לבדוק כי אכן קיים צורך אמיתי.  לאחר מכן לבצע סקר שוק, לבחון מספר הצעות או לפנות אלינו באמצעות יצירת קשר באתר או בטלפון, כדי שאנו נבדוק עבורכם את כל האפשרויות, נפרוש אותן בפניכם ונציע מספר מסלולים והצעות לבחירה. בדרך זו תוודאו שלא תקבלו החלטות פזיזות. בשיטה זו לא תשלמו ביוקר על ההצעה הראשונה שתקבלו.

עם העזרה המקצועית של גולדמן תחסכו זמן יקר של בירוקרטייה ותאפשרו למומחים שלנו, לבנקאים וליועצי ההשקעות שלנו לאתר את ההלוואות וההצעות הטובות ביותר. הודות להתנהלות של גולדמן פיננסים לא תצטרכו לשלם ריבית גבוהה על הלוואות ועם העזרה של גולדמן פיננסים תחסכו אלפי שקלים, ואפילו עשרות ומאות אלפי שקלים בכל הלוואה או משכנתא שתבחרו לקחת.

לסיכום, צרכנות נבונה מתחילה בגולדמן פיננסים.

ועכשיו, אחרי שקראת את המאמר וקיבלת מושג – כל מה שצריך עכשיו הוא לפנות אלינו. יש למטה טופס יצירת קשר. לאחר השלמת הפרטים תקבלו שיחה מהמומחים שלנו ותצאו לדרך חדשה וטובה. 


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU