מה בשבילך –משכנתא בנקאית או משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא היא מצרך מבוקש ביותר. כולם רוצים לקבל משכנתא בתמהיל זול ואטרקטיבי. הרוב הגדול והמכריע של רוכשי הדירות בישראל נזקקו ונזקקים למשכנתאות ורק עם משכנתא יש באפשרותם להגיע לדירה. בפועל הדברים שונים לגמרי – רק מעטים זוכים לקבל אישור משכנתא מהבנק ורבים נתקלים בסירוב. אם נקלעתם למצב בו איתרתם את בית חלומותיכם, מצאתם נכס שיכול להיות הבית שלכם אבל אין לכם יכולות לקבל אישור זכאות למשכנתא מבנקים למשכנתאות – קבלו מאיתנו מדריך מיוחד שיעזור לכם להתגבר על הבעיה  ולקדם את המעבר שלכם לדירה החדשה, גם בלי להזדקק למשכנתא בנקאית.

הצעה מיוחדת לבעלי נכס

 לבעלי נכסים – הלוואות גדולות כנגד שעבוד במסלולים זולים ואטרקטיביים.

  • הלוואה כנגד שעבוד למסורבים בבנקים

  • הלוואה בתמורה לשעבוד  נכס לחילוץ מכינוס נכסים

  • הלוואה גדולה כנגד שעבוד לסילוק חובות והוצאה לפועל

מה עושים כשהבנק לא מאשר משכנתא?

במקרים בהם הבנקים למשכנתאות מציבים קשיים ומסרבים לתת אישור משכנתא לא הכל אבוד ויש עוד הזדמנויות ואפשרויות לפנייה למקורות מימון נוספים. האופציה הבולטת והמבוקשת ביותר היא משכנתא חוץ בנקאית. במאמר זה נציג בפניכם את המסלולים למשכנתאות בנק ולמשכנתאות חוץ בנקאיות. אחרי שתקראו ותיחשפו למידע תוכלו להתאים לעצמכם מסלול ותוכלו לפנות אלינו כדי לקבל אישור מהיר מאד לבדיקת זכאות למשכנתא ואישור משכנתא, במידה ותעמדו בתנאי הסף.

גולדמן פיננסים היא מהחברות המובילות בישראל בגיוס הלוואות לכל מטרה, מימון לרכב, הלוואות לעסקים ובמיוחד בכל הקשור למשכנתאות ומיחזור משכנתאות. החברה מציעה שירותים ללקוחות פרטיים – בתי אב מכל רחבי ישראל, רווקים, משפחות ותושבים מכל מגזר ומצב, לצד מיומנות מיוחדת בהלוואות לעסקים, הגשת בקשות להלוואות מקרנות בערבות המדינה, הכנת תוכניות עסקיות לחברות ועצמאים והדובדבן שבקצפת – סיוע מקצועי וליווי ברכישת משכנתאות משלב חיפוש משכנתא, אישור משכנתא ובדיקת זכאות ועד לקבלת המשכנתא ואף קבלת המפתחות לבית החדש.

החברה מעסיקה יועצים מהשורה הראשונה בישראל. הייעוץ והליווי ניתן לכלל תושבי ישראל מהצפון הרחוב מנהריה, קרית שמונה ומטולה ועד אילת. על מנת ליהנות מהשירותים שלנו והייעוץ המקצועי עומדים לשירותכם מיטב המומחים לפיננסים, יועצי משכנתאות ובוגרי המערכת הבנקאית. הייעוץ ניתן ללא תשלום בלי שום התחייבות מוקדמת. ניתן לקבל ייעוץ ובדיקת זכאות בפגישה במשרדי גולדמן פיננסים בתל אביב ואם ממש חשוב לכם לקצר תהליכים ולחסוך זמן – ניתן לקבל השירות והצעות למשכנתאות והלוואות גם בטלפון, בפקס, בדואר אלקטרוני ובכל פלטפורמה מבלי שתצטרכו להגיע למשרדים שלנו ובלי שתצטרכו לצאת מהבית!

לקוחות שבאמת זקוקים להלוואה מידית לכל מטרה, משכנתא או מימון ישיר לרכב או מימון לעסקים מוזמנים ליצור עמנו קשר מיידי באמצעות האתר או בטלפון. על מנת להבטיח טיפול מהיר ומקצועי אנו מזמינים אתכם למלא פרטים באתר ולהמתין לשיחה עם היועצים שלנו. בשיחה זו תגלו כי הרבה מאד דלתות יפתחו בפניכם ותוכלו להגשים חלומות עם ליווי מקצועי שלנו, תמיכה ועידוד בדרך לקבלת הלוואה או משכנתא.

נציין כי כל ההלוואות, המשכנתאות והמימון הישיר שאנו מעניקים נעשה באמצעות גופים מובילים בישראל. הרשימה שלנו כוללת פרטים אישיים של פקידים בכירים במערכת הבנקאית, מנהלים ומקבלי החלטות שעשויים לזרז עבורכם תהליכים ובאפשרותם לסייע לכם באופן אישי לקבל המשכנתא הרצויה בתנאים הטובים והזולים ביותר. אם, למשל, אין לכם אישור משכנתא מהבנקים ואינכם עומדים בתנאי הסף למשכנתא כך שאין לכם מספיק הון ראשוני או שאינכם עומדים בתנאים הבנקאיים – תוכלו תמיד לפנות אלינו ולבחון מחדש אפשרויות נוספות וטובות להלוואות מידיות לכל מטרה ומשכנתאות חוץ בנקאיות. בדרך זו תוכלו, באמת, לקצר  את התהליכים ולעשות את המקסימום כדי לבחון את מלוא האפשרויות והיכולות להגיע לדירה משלכם.

חשוב לציין כי גם במתן הלוואות בנאיות או משכנתאות חוץ בנקאיות – אנו דואגים שתקבלו מגוון רחב של הצעות מהן תוכלו לבחור. אנו דואגים שכל הצעה תהיה טובה ואטרקטיבית ותעניק לכם ערך מוסף. על פי השיטה שלנו מבין כל ההצעות שתקבלו בעזרתנו – תוכלו, בקלות, לבחור ולזהות את גוף המימון הטוב ביותר, הזול ביותר והיעיל ביותר. רוצים משכנתא מהירה? זקוקים להלוואה דחופה מכל סוג ולכל מטרה  – אל תחכו ואל תהססו. מלאו פרטים עכשיו בטופס הקשר ותקבלו שיחת ייעוץ חינמית ועזרה מקצועית שתעזור לכם להבין את התחום טוב יותר ולקבל תשובות מידיות.  ההלוואות ניתנות במהירות מהיום למחר, תוך שלושה ימי עסקים או בתהליכים מקוצרים. תשלומי ההחזר ניתנים לפי התאמה ליכולות שלכם, באישור מלא שלכם ולאחר בחינה של יכולות ההחזר הנוחות והטובות ביותר, בתכנון פריסה מתאימה של תשלומים.

איך לקבל משכנתא חוץ בנקאית עם גולדמן פיננסים?

בניגוד למשכנתא בנקאית הניתנת בשמחה רבה על ידי בנקים למשכנתאות (בתמורה לתשלומי עמלות, ריביות ומסלולים הנקבעים על ידי הבנקים) קיימת אוכלוסייה שסומנה על ידי הבנקים ואין באפשרותה לקבל אישור משכנתא מהבנקים. הסיבות לסירוב ואי עמידה בזכאות למשכנתא נובעות מתסריטים רבים ושונים כמו חשבון מוגבל, חובות, צ’קים חוזרים ועוד.

במקרים כאלה שהדלת של הבנק סגורה בפניכם אנו מזמינים אתכם ליהנות מפתרונות פיננסים מתקדמים ומשתלמים ומאפשרויות מימון משכנתא חוץ בנקאית. חשוב לציין כי לצורך קבלת משכנתא חוץ בנקאית הגוף הממן לא בודק את ההיסטוריה הפיננסית של הלווה ותנאי הסף להלוואה נבדלים.

מה צריך כדי לקבל משכנתא חוץ בנקאית?

אם יש באפשרותכם אפשרות לשעבד נכס פרטי משלכם או נכס של משפחה או כל נכס אחר העומד בתנאים ואפילו ירושה או בטוחה עתידית – אנו מזמינים אתכם למלא פרטים עכשיו ולקבל פרטים נוספים שעשויים לקרב אתכם מאד מאד לדירה החדשה ולנכס שתרצו לרכוש. תוכלו לרתום למהלך את ההורים ולהיעזר במשכנתא הפוכה שלהם או בשעבוד הנכס שלהם לטובת המשכנתא שלכם. בדרך זו תוכלו לקבל בעזרתנו לא רק משכנתאות אלא גם הלוואות מידיות לכל מטרה.

נציין כי במקרים רבים ניתן להשיג משכנתאות חוץ בנקאיות או הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים זהים או עדיפים לאלה של הבנקים בזמן קצר ובתהליכים מקוצרים וזריזים. על פי שיטה זו אין לכם צורך להציג תדפיסי חשבון בנק, תלושי משכורת או דוחות נוספים ולא תצטרכו להתחנן לבנקים.

יתרונות נוספים במשכנתא חוץ בנקאית

מתאימה לכל אחד גם לאלה שלא “מחזיקים” מעמד במקום עבודה אחד.

לא תלויה ברמת ההכנסה שלכם, בהשכלה או במצבכם הפננסי.

מדובר במשכנתא גמישה – התחילו עימנו את התהליך במידה ואתם עומדים בתנאי הסף שציינו וגלו כמה תוכלו לחסוך.

פותחת דלת לכל אותם אנשים שקיבלו סירוב למשכנתא מבנק למשכנתאות מסיבות שונות.

האם משכנתא חוץ בנקאית יקרה יותר ממשכנתא בנקאית?

משכנתא היא מוצר פיננסי ובשוק תחרותי בו בנקים מסחריים, בנקים למשכנתאות, קרנות מדינה, חברות ביטוח, חברות פרטיות וחברות חוץ בנקאיות מתחרות על כל לקוח – אנו מודעים לעובדה כי קיימת תחרות ואנו מנווטים את התחרות הקיימת לטובת הלקוח. השיטה הזו בהחלט מאפשרת הוזלת מחירים והתנהלות פיננסית חכמה ויעילה. אתם הלקוחות תוכלו לבחור בעצמכם את המסלולים השונים, לתכנן את ההחזרים ולנהל מו”מ לגבי גובה הריבית. בדרך זו תוכלו להוזיל את ההוצאות ולהגדיל את החיסכון שלכם. אם אתם לא יודעים לנהל מו”מ, אם אתם לא שולטים במושגים הפיננסיים ואם יש לכם הרגשה שהתשלומים יקרים מידי – אל תהססו כי בכל שלב תוכלו לפנות למומחים של גולדמן פיננסים, לשאול שאלות ולקבל תשובות ללא תשלום כחלק מהשירות  ללקוחותינו.

זקוקים למידע נוסף על משכנתאות?

בואו ללמוד על שיטת מרכז למשכנתאות והוזילו את העלויות ואת ההחזרים

היעזרו ללא תשלום בכלי מחשבון משכנתא לטובת חישוב משכנתאות

מלאו פרטים וקבלו שיחת ייעוץ חינמית עם יועץ משכנתאות/מומחה פיננסים והלוואות ולימדו על אפשרויות מיחזור משכנתא


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU