הלוואות ללקוחות כל הבנקים

 למה כדאי לקחת הלוואה באמצעות גולדמן?

לאדם שאינו מתמצא בנבכי המערכת הבנקאית, קל מאוד להתבלבל כאשר אנו יושבים מול פקיד בנק. נחמד ככל שיהיה, מסביר פנים ונעים הליכות, איכשהו, רבים מאיתנו מרגישים לפתע חסרי אונים כאשר מושמעים באוזנינו מושגים כמו פריים + חצי, ריבית שנתית של 6.75%, אובליגו, חידוש ייתרה, משכנתא צמודת מדד, לא צמודת מדד, ריבית משתנה, קבועה, הלוואת גרייס ועוד ועוד. זאת, עוד מבלי שאנחנו מכירים את סוגי העמלות והעלויות השונות הכרוכות בלקיחת הלוואות לכל מטרה, משכנתאות ועוד.

אם אינכם מרגישים בטוחים כיצד להתנהל מול בנק כאשר אתם עומדים בפני פגישה עם הבנקאי, אם נתקלתם בסירוב הבנקים להעמיד לרשותכם הלוואה, אם איבדתם תקווה לקבלת הלוואה – זה הזמן ליצור עמנו קשר ולהבין שיש דרך נוספת לקבל את מבוקשכם ובתנאים טובים. בגולדמן ידאגו לאפשר לכם הלוואה מכל גוף שהוא, כולל מהבנקים המובילים, בתנאים אחרים, משופרים ועדיפים או מכל חברה אחרת בתחום.

למה? כי זו עבודתם של היועצים של גולדמן.

גולדמן מסייעת ללקוחות שכירים בעל חשבונות בכל הבנקים להשיג הלוואות טובות יותר ומתאימות הרבה יותר ממה שהיו יכולים להשיג אם היו פונים רק לגוף אחד. אם לדוגמא, יש לכם צורך בהלוואה של 50,000 ש”ח, והנכם בעלי חשבון בנק בבנק דיסקונט, אתם אנשים עובדים אבל החשבון לא ביתרת זכות ונתקלתם לאחרונה בקשיים פיננסיים, סביר להניח שתפנו ישירות אל הסניף שבו אתם נמצאים ותבקשו הלוואה. במידה ונדחיתם זה לא אומר שלא תוכלו לקבל את ההלוואה הזו. עליכם לפנות אלינו, למלא את פרטיכם ואנו נפנה בשמכם למספר מקורות מימון כולל בנקים שונים, חברות ביטוח, חברות חוץ בנקאיות, קרנות פנסיה שונות – כל אלה הם גופים רציניים המעניקים הלוואות בסדרי גודל משתנים ובתנאים שיכולים להפתיע אתכם.

יש לי בנק ובנקאי שאני מכיר 15 שנה. למה אני צריך את גולדמן?

בקשה להלוואה מבנק הנה פעולה שצריך לתכנן ולהכיר היטב בין אם מדובר בסכומי כסף של אלפים בודדים ועד להלוואות בהיקפים של עשרות ומאות אלפי שקלים. אולם רוב הלקוחות הפרטיים של הבנקים לא מצויים בנבכי ההתנהלות הפיננסית של הבנק אלא הבנקאי הוא זה שמוביל את תהליך המכירה וממליץ בפניכם על החלופות והאפשרויות הקיימות של הבנק בו אתם נמצאים. היועצים של גולדמן יכולים להציע לכם את אותה ההלוואה ממספר רב של בנקים המתחרים על ההצעות שלכם כך שבכל מקרה תוכלו לבחור ממגוון רחב יותר.

פתאום, כולם רוצים לתת לכם הלוואה נוחה יותר מהמתחרים!

שיחה אחת עם היועצים של גודלמן תעשה לכם חיים קלים הרבה יותר כי תבינו יותר, אבל לא פחות חשוב מכך, במקרים רבים תביא לחסכון משמעותי של כסף בתנאי פריסת ההלואוות ובריבית שלכם. יתרה מכך, הקשרים הטובים של היועצים הפיננסיים של גולדמן עם הבנקים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק המזרחי, בנק איגוד, בנק דיסקונט, בנק אוצר החייל, בנק ירושלים ועוד מאפשרות לכם מגוון רחב של אפשרויות וברוב המקרים אפילו לא צריך לצאת מהבית. אנחנו דואגים לכל הסידורים, הריצות הטרטורים שנחסכים מכם ומסדרים עבורכם את ההלוואה הנוחה והמשתלמת – לבחירתכם!

הייתי בבנק וגם בבנק אחר – לא רוצים לתת לי הלוואה

סיכוי גבוה שעם גולדמן תוכלו לקבל הצעה

 להלוואה גם אם אין לכם חשבון בנק או שאפילו הנכם מסורבי בנק. גולדמן פיננסים עובדת עם הבנקים אבל לא רק.

לרשותנו קשרים טובים עם גופים רבים במשוק ההון העוסקים במתן הלוואות לפרטיים ולעסקים. זה המקום לציין כי מדובר בגופים גדולים, מוכרים ויציבים כמו קרנות פיננסיות, חברות ביטוח וחברות אשראי המעניקות גם אשראי חוץ בנקאי. כך שגם אם נדמה לכם שהגעתם למבוי סתום, פנייה לגולדמן עשויה לשנות את המצב.

יש לי בנק למשכנתאות ומומחה למשכנתאות למה אני צריך מומחה של גולדמן?

בכל הקשור למשכנתא, יועצי המשכנתאות שלנו יעזרו לך לקבל משכנתא בתנאים עדיפים. את המשכנתא תוכל לקבל אחרי שנלווה אותך בתהליך ונעמיד לרשותך מספר מסלולי משכנתא לבחירתך מבנק או ממספר בנקים או מחברות מימון ובדר זו תוכל לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים. לשירות זה שלנו חשיבות עצומה שכן אנחנו לא רק דואגים לך לקבל את ההצעה הטובה ביותר למשכנתא, אנו גם מלווים אותך לבנק או לחברה המתאימה בדרך פשוטה קלה ומהירה. מהירה מאד!

למה למחזר משכנתא עם גולדמן ולא ישירות עם הבנק?

כשבאים לפגישה עם יועץ – הכל נראה אחרת. גם בכל הקשור למחזור משכנתא – תקבלו אצלנו מבית את כל השירותים והמידע לפיו תוכלו למחזר את המשכנתא ולחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים. השירות הזה יעיל במיוחד כמו כל השירותים שלנו והוא ניתן לאורך כל שעות העבודה עם קביעת פגישות מתואמות, בלי להמתין שעות בתור להפסיד יום עבודה כי הבנק נסגר בצהרים…

השירות של גולדמן עוזר בהתנהלות מול כל בנק או חברת אשראי וידאג שתקבלו את המשכנתא או מחיזור המשכנתא ואפילו את ההלוואה המשלימה בתנאים הכי טובים ובריביות המשתלמות ביותר.

אני לקוחה של בנק לאומי וצריכה הלוואה אבל יש לי חסכונות. למה לקחת הלוואה דרך גולדמן?

  1. גולדמן יודעת להעניק לך אשראי מבנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי וחברות חוץ בנקאיות במהירות הגדולה ביותר, בתנאים הטובים ביותר ובמקצועיות הרבה ביותר. אנחנו מזמינים אותך לבדוק מהם התנאים שמציע לך הבנק ובאילו תנאים אנחנו יכולים להשיג לך את אותה ההלוואה ממקור אחר. אולי אפילו מבנק אחר.
  2. פנייה אל גולדמן יכולה לחסוך לך הרבה מאד כסף וזמן.
  3.  המסחריים והיכרות מעמיקה עם הבנקים, חברות הביטוח, קרנות, חברות אשראי וגופי מימון אמינים ואיכותיים עימם אנו נמצאים בקשר.

תוך כמה זמן ניתן לקבל הלוואה?

לעיתים גם תוך כשעה.

גולדמן פיננסים מסייעת לשכירים ועצמאים לקוחות בנקים המעוניינים במשכנתא מהבנק או סיוע בכל סוגי ההלוואות לטובת רכישת נכס למגורים או למטרת השקעה. בין  תחומי המומחיות שלנו  משכנתאות, הלוואות לעסקים, הלוואות לשכירים והלוואות למטרות שונות.

מלאו פרטים לבקשת הלוואה ונעזור גם לכם!


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU