הלוואות בלי חשבון – קבלת הלוואה

הלוואות בלי חשבון כוונתם לאפשרות קבלת הלוואה גם לאלה שאין להם חשבון בנק פעיל בבנקים מסחריים כמו בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בנק מזרחי טפחות, בנק לאומי, בנק ירושלים,  בנק איגוד, בנק יהב ועוד.  כידוע הלוואות ניתן לקבל כנגד עמידה בתנאים אבל מסתבר שיש הרבה מאד חברות המוכנות להתגמש בתמורה למתן הלוואה (מידע על תנאי קבלה להלוואה מפורטים בתחתית המאמר).

הצעה מיוחדת לבעלי נכס

 לבעלי נכסים – הלוואות גדולות כנגד שעבוד במסלולים זולים ואטרקטיביים.

  • הלוואה כנגד שעבוד למסורבים בבנקים

  • הלוואה בתמורה לשעבוד  נכס לחילוץ מכינוס נכסים

  • הלוואה גדולה כנגד שעבוד לסילוק חובות והוצאה לפועל

הלוואה בלי חשבון בנק מתאימה לכל אלה שצריכים כסף אבל לא מנהלים חשבון עו”ש בבנק או מנועים מאפשרות לניהול חשבון בנקאי מסיבות כמו עיקולים, הוצאה לפועל, שיעבודים ועוד. אם אתם נכללים בקבוצה זו וזקוקים לכסף, אנו נעזור לכם לקחת הלוואה גם בלי שיהיה לכם חשבון פעיל בבנק וגם אם קשה לכם למצוא פתרונות להתגבר על קשיי המימון.

רוצים לזרז את התהליכים ולקבל הלוואה לכל מטרה בלי חשבון בבנק?  הקליקו על הלוואות ללא חשבון בנק, השאירו פרטים בעמודות הקשר לקבלת מימון ונציגנו יחזרו אליכם מיידית.

מידע שימושי על הלוואות בלי חשבון

יש הרבה מאד אנשים שעדיין לא יודעים כי ניתן לקבל הלוואות גם בלי להחזיק חשבון בנק. בנוסף, תופתעו לגלות כי קיימים רבים המחזיקים חשבון בנק רק כדי לקבל את קצבת הילדים, ביטוח פנסיה או קצבאות אחרות. בנוסף, תופתעו לגלות כי יש עדיין רבים המקבלים משכורת במזומן במעטפה מהמעסיק. כל אלה ועוד עלולים למנוע מרבים קבלת הלוואה בנקאית מחוסר ידיעה או בשל היעדר ביטחונות.

בדיקת זכאות להלוואות

אנו, בגולדמן פיננסים מציעים מסלולים מיוחדים לבחינת הזכאות להלוואות למעבירי משכורת ולאחרים היכולים לעמוד בתנאים בסיסים. אנו מציעים מסלולים מיוחדים במסגרתם תוכלו לקבל הלוואות ישירות גם בלי שיהיה לכם חשבון עו”ש או באמצעות פתיחת חשבון עו”ש בבנק אחר.

נשמח לבדוק עבורכם מתן הלוואות לכל מטרה כנגד משכון, הלוואות כנגד שעבוד, הלוואות כנגד משכנתא, הלוואות ללא משכורת, הלוואות על חשבון פנסיה ואפשרויות נוספות אותן ניתן יהיה לבחון ולהתאים לדרישות ולמצב שלכם.

על מנת להיות פרקטיים ולבדוק זכאות להלוואה גם בלי חשבון בנק יש למלא את הפרטים בטופס בקשת הלוואה ולהמתין לשיחה עם המומחים שלנו.

מימון במסגרות מיוחדות בשיטת גולדמן פיננסים

הנכם מוזמנים להשתתף במסלולים מיוחדים לקבלת הלוואות לשכירים ומתן הלוואות לבעלי עסקים שנקלעו לקשיים כמו צ’קים חוזרים, אי עמידה בתשלומים, תיקים בהוצאה לפועל, חשבונות מעוקלים ועוד.  אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בקשיים שלכם ולהשתתף במכרז מיוחד להלוואות וגיוס מימון ישיר אותו אנו עורכים בין עשרות חברות ביטוח, מוסדות בנקאיים, חברות חוץ בנקאיות, חברות כרטיסי אשראי, קרנות מדינה וגופי מימון פרטיים. בדרך זו תוכלו לקבל מספר אפשרויות לגיוס כספים, ובמידת הצורך תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו.

כדי להשתתף במכרז לקבלת הצעות מימון כל שצריך הוא לפנות אלינו בבקשה הלוואה, לחכות לשיחה עם נציגי השירות שלנו ולעדכן אותנו בכל הפרטים הנחוצים להשתתפות במכרז. שיטה זו תעזור לכם לקבל כמה הצעות בלי שתצטרכו להתרוצץ בין גופים שונים, תוכלו לנהל את הזמן שלכם ותעמוד לרשותכם אפשרות להגיע לכל הגופים הפועלים בתחום (חברות בנקאיות וחוץ בנקאיות) בדרך מהירה וישירה. מלאו פרטים וקבלו הצעות לגיוס הלוואות.

תנאים לקבלת הלוואה

כל גוף מימון, בין בנקאי, פרטי או חוץ בנקאי יסכים לתת הלוואה בכפוף לעמידה בתנאים, בהצגת הוכחות החזר ובאפשרויות שונות ל”הבטיח” את כיסוי ההלוואה בין אין במתן ערבויות, ביטחונות, שיעבודים או התחייבויות אחרות.

כיום כל גוף פיננסי, בנקאי או שאינו בנקאי, חפץ במכירת הלוואות מאחר ומדובר בענף כלכלי וריווחי. יחד עם זאת קיימים לא מעט סיכונים במתן הלוואות לכאלה שקשה להם לעמוד בתנאים או שאין להם היסטוריה בנקאית אמינה. במקרים אלה, כל גוף  מימון מעמיד תנאים ומנסה ל”בטח” את עצמו כך שיכולת ההחזר תהיה מקסימלית ועם כמה שפחות סיכונים.

למרות האמור לעיל, בנקים וגופי מימון מסכימים להעניק לא מעט פעמים הלוואות גדולות ומשכנתאות גם אם ידוע להם כי קיימת סכנה כזו או אחרת ביכולת ההחזר ובעמידה בתנאים. במקרים אלה הבנקים וגופי המימון מבטחים את ההלוואות, מנסים לגייס ערבויות וביטחונות מכל סוג וגם דואגים לספק את הכסף בריבית גבוהה כדי להקטין את הסיכון ולהגדיל את הרווח.

הירשמו למכרז הלוואות של גולדמן פיננסים

כיום כל גוף כלכלי מנהל באופן עצמאי את מדיניות הריבית ואת מדיניות מתן ההלוואות. בדרך זו בעלי חשבונות מוגבלים או עבר בנקאי בעייתי זקוקים ליכולת שכנוע וזקוקים להצגת יכולות וביטחונות להחזר.

אנו, בגולדמן פיננסים, מזמינים אתכם להיעזר בשירותים שלנו ולקחת חלק במכרז מיוחד שאנו עורכים בין מספר גדול של בנקים, חברות חוץ בנקאיות, קרנות, וגופי מימון ישירים.  שיטה זו מאפשרת להגדיל את הסיכויים לקבלת הלוואה. לפרטים נוספים – פנו אלינו ונשמח לספר לכם.

לקבלת הלוואה מלאו את הפרטים בטופס שנמצא ממש כאן למטה!


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU