הלוואות חוץ בנקאיות – יתרונות וחסרונות

חיפושים אחר מקורות מימון שונים למטרות שונות ומגוונות הפכו בשנים האחרונות לנחוצים עד למאוד עבור לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.

הצעה מיוחדת לבעלי נכס

 לבעלי נכסים – הלוואות גדולות כנגד שעבוד במסלולים זולים ואטרקטיביים.

  • הלוואה כנגד שעבוד למסורבים בבנקים

  • הלוואה בתמורה לשעבוד  נכס לחילוץ מכינוס נכסים

  • הלוואה גדולה כנגד שעבוד לסילוק חובות והוצאה לפועל

היתרון הגדול של הלוואות חוץ בנקאיות הנם רבים ובין היתר מאפשרים תוספת אשראי למטרות שונות על מנת לבצע עסקאות בתחומים שונים כמו רכישת באמצעות תשלומים, רכישות שאינן משפיעות על חשבון הבנק, הלוואות למטרות שונות שאין צורך להצהיר על מטרתן ועוד.

רבים מבלבלים הלוואות חוץ בנקאיות עם הלוואות של שוק אפור אך אין זה נכון.

הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות הנלקחות מגופים שונים שאינם בנק, אך למעשה מדובר בגופים פיננסיים מהגדולים במשק כמו חברות כרטיסי האשראי, חברות ביטוח שונות העניקות הלוואות חוץ בנקאיות, קרנות שונות ועוד.

איך ניתן לקחת הלוואות חוץ בנקאיות?

הלוואות באמצעות כרטיסי אשראי

כרטיסי האשראי הנם אמצעי תשלום מקובל מאוד בכלכלה המערבית ומשמשים לרכישות שונות בצורה קלה ופשוטה.

עם השנים, התרחבו אפשרויות הרכישה השונות באמצעות כרטיסי אשראי והשימושים שלהם גדלו עד כדי כך כי את רוב הרכישות עבור הבית, הנסיעות, הטיולים, הלימודים ואפילו רכישות של רכב ניתן לבצע באמצעותם.

רכישות באמצעות כרטיסי אשראי ניתנות לכל אדם בעל חשבון בנק או כאלה המטעינים לעצמם כרטיס חד פעמי או רב פעמי הניתן לטעינה במזומן. עם הזמן, הרחיבו חברות כרטיסי האשראי את אפשרויות המימון השונות ללקוחותיהם אשר משמשות כהלוואה גם אם לא תמיד מכנים אותן כך.

רכישות באמצעות כרטיס אשראי

הלוואות חוץ בנקאיות לשוק הפרטי יכולות לבוא לידי ביטוי בכל מני אופנים: אם יש ברשותכם כרטיס אשראי, דעו כי לכל כרטיס יש מסגרת אשראי.

מסגרת זו מאפשרת לכם לבצע רכישות שונות בכרטיס עד ליום שבו מתבצעת ההורדה מחשבון הבנק אליו משויך הכרטיס. עד אז, הכסף שבו השתמשתם לטובת הרכישות נשען על מסגרת האשראי שהוקצבה לכרטיס האשראי.

חשוב לדעת שהשימוש באשראי עולה לכם כסף והוא למעשה ניתן לכם כהלוואה עד ליום שבו מחויב חשבונכם.

הלוואה באמצעות מסגרת כרטיס האשראי

אפשרות נוספת להלוואה על חשבון כרטיס האשראי שלכם הנה יתרת מסגרת האשראי של כרטיס האשראי.

בהנחה ולא השתמשתם בכל המסגרת שהוקצבה לכם, תוכלו לקבל את שאר הסכום כהלוואה לחשבון הבנק.

הלוואה זו אינה קשורה למסגרת של חשבון הבנק שלכם כך שבפועל מדובר בהלוואה חוץ בנקאית והיא משולמת ישירות לחברת האשראי ולא לבנק. הכספים הללו הם למעשה כספים נוספים שביכולתכם להשתמש בהם בעת הצורך.

הלוואה באמצעות רכישה בתשלומים

כרטיסי האשראי מאפשרים הלוואה נוספת – שהיא למעשה ההלוואה הנפוצה ביותר במשק היום – רכישה בתשלומים. כאשר אתם מבצעים עסקה בתשלומים אתם למעשה לוקחים הלוואה שיש לה תנאים הקבועים במסגרת ההתקשרות שלכם עם חברת האשראי.

רכישה בתשלומים הנה הלוואה לכל דבר ועניין. מדובר בסכום כסף שאתם מחזירים באמצעות פריסת תשלומים.

רבים מהמחזיקים בכרטיסי אשראי נמנעים מלקחת הלוואה מהבנק או מגופים חוץ בנקאיים ומשתמשים במסגרת הכרטיס על מנת לבצע רכישות, אך רצוי מאוד לבדוק מהי הריבית שאתם משלמים על אותה הרכישה מפני שלעיתים עדיף לקחת הלוואה בריבית נמוכה ולבצע את הרכישה במזומן מאשר לשלם ריבית מאוד גבוהה על אותה הרכישה בדיוק.

הלוואה חוץ בנקאית מגופים שאינם בנק

פתיחתו של שוק ההלוואות פתח את אפשרויות ההלוואה עבור גופים פיננסיים שונים שלמעשה מחזיקים בכספי מזומנים ויכולים להשתמש בהם על מנת למקסם את ריווחיהם ולעיתים אפילו את ריווחי לקוחותיהם. רבים מהגופים הללו משויכים בדרך כלל לענפי הביטוח השונים או לקופות גמל וקרנות השתלמות.

ביכולתנו לפנות אל המחלקות המתמחות במתן פתרונות אשראי ולקבל הצעות להלוואות עבורכם באמצעות גופים אלה בתנאי תחרות מעולים ולא רק באמצעות הבנק.

יתרונן של הלוואות שלא באמצעות הבנק הוא גדול. כאשר נוטלים הלוואה חוץ בנקאית, הדבר אינו משפיע על חשבון הבנק שלכם, כך שגם אם נקלעתם למצוקה כלכלית או לצורך ברכישה של דבר מה והבנק לא מאשר לכם את ההלוואה, תמיד תוכלו להמשיך לנהל חשבון הבנק מבלי שהדבר ישפיע עליו כך שהדירוג שלכם בבנק לא יפגע עד אשר יעבור זעם.

הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות לכם לקבל סכומי כסף משמעותיים לכל מטרה שתחפצו ובתנאי ריבית ופריסת תשלומים מאוד נוחים.

הדבר אינו משפיע על חשבון הבנק שלכם ומתנהל ללא ידיעתו. היתרונות של הלוואה מגופים חוץ בנקאיים מאפשר קודם לכל לקבל את ההלוואות במחירים תחרותיים במיוחד, בשירות מאוד זמין ונח, בתנאי הלוואה גמישים כמו אישור הלוואה מהיר וקבלת כספים מהירה לחשבון הבנק.

מומחי הפיננסיים של גולדמן פיננסיים ישמחו להעניק לכם מגוון אפשרויות הלוואה העומדות לרשותכם ממספר גופים המתחרים על ההלוואה שלכם כך שתקבלו את המוצר הפיננסי הטוב ביותר עבורכם. כמו כן, תמיד תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי חינם בכל עניין.

הלוואה חוץ בנקאית בשיקים / המחאות

הלוואה חוץ בנקאית נוספת הנה הלוואה באמצעות המחאות /שיקים.

גולדמן פיננסיים מאפשרת לכם לקבל הלוואות מהירות באמצעות המחאות. ההלוואות, בסכומים של החל מעד כמה אלפי שקלים ועד לסכומים של עשרות אלפי שקלים מול פריסת שיקים נוחה של 18 חודשים.

יתרונה של הלוואה חוץ בנקאית זו שהיא ניתנת לשינוי בכל זמן. כלומר, ניתן להחליף המחאה שניתנה, בהמחאה חדשה, ניתן לשנות את סכומי הפריסה ועוד.

במועד ההלוואה נקבעת ריבית להלוואה כך שהכל מאוד ברור, הכסף מועבר אליכם בכל דרך שתחפצו – מזומן, שיק ועוד ובצורה מהירה.

שאלות נפוצות ותשובות הקשורות להלוואות חוץ בנקאיות

שאלה: אני מעוניינת לקחת הלוואה של 25,000 ש”ח בכדי לכסות את המינוס בחשבון הבנק. האם כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה מהבנק?

תשובה: המקום הנכון ביותר לקחת באמצעותו את ההלוואה צריך לעמוד בשלושה קריטריונים:

אישור כל הסכום המבוקש על ידך להלוואה.

הריבית הנמוכה ביותר שניתן לקבל עבור ההלוואה.

אישור פריסת תשלומים הנוחה לך והמיטבית עבורך.

אפשרות סגירת ההלוואה בתחנות מסוימות ללא תשלום.

סביר להניח שאם יש לך מינוס בבנק, הריבית שאת משלמת עליו היא סביב 9%-14% אולי אפילו יותר. כך ששם המשחק הוא הריבית. לא משנה איפה תיקחי את ההלוואה, וודאי כי את מקבלת את תנאי הריבית הכי טובים שמציעים לך. את כמובן מוזמנת לפנות אל היועצים שלנו בגולדמן פיננסים ונשמח להציע לך הלוואה בתנאים מאוד נוחים.

שאלה: אני מעוניין לרכוש מכונה חדשה לעסק בעלות של 12,000 ש”ח באמצעות כרטיס האשראי העסקי שלי. האם עדיף לי לרכוש באמצעות הלוואה חוץ בנקאית?

תשובה: במידה ואתה עומד לבצע רכישה גדולה לעסק באמצעות כרטיס אשראי זכור כי אתה מגביל את כרטיס האשראי שלך לתקופה שבה אתה מבצע את הרכישה. זה אומר שחלק מהאשראי שלך כבר לא זמין לך.

בדוק את מסגרת הכרטיס, בדוק את תנאי הריבית בכרטיס לפני ביצוע העסקה. היועצים של גולדמן פיננסיים ישמחו להציע לך הלוואה לטובת רכישת המכונה כך שתקבל תנאי ריבית מעולים עבור עסקים. כך תוכל להחזיר את ההלוואה בראש שקט ומסגרת האשראי של כרטיס האשראי תהיה פנויה וזמינה לך.

שאלה: אני בעלת עסק קטן ועובדת מהבית ויש לי חשבון בנק מוגבל. האם כדאי לי לקחת הלוואה חוץ בנקאית בכדי לרכוש לעצמי מחשב או שעדיף לקחת הלוואה מהבנק?

תשובה: כבעלת עסק קטן מגיעים לך תנאי הלוואה מיוחדים גם מהבנקים, גם מקרנות מדינה שונות המעודדות עסקים קטנים ועסקים לנשים כך שמאוד כדאי שתצרי עמנו קשר בכדי שהיועצים שלנו יוכלו לתת לך את מבחר האפשרויות העומדות לרשותך כבעלת עסק. חשוב לציין כי העובדה שאת בעלת חשבון מוגבל לא בהכרח פוגעת באפשרות שלך לקבל הלוואה מבנק או מכל מקור מימון אחר.


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU