תעשי את כל מה שאת רוצה בהצלחה רבה מאחל כל אבא לבת שלו לפני שהיא פותחת עסק חדש. כך גם רוב ההורים מאחלים הצלחות לילדיהם במסגרות הפרטיות וגם בתחום העסקי הנוגע לפרנסה.

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות כנגד שיעבוד נכס הן אלטרנטיבה לקבלת מימון גם אם הבנק אומר לא. עם העזרה שלנו תוכלו לגייס מימון נכבד לכל  מטרה בין אם אתם מעוניינים לסייע לילדים לרכוש דירה חדשה באמצעות הלוואות כנגד שעבוד נכס או בין אם מדובר בסוג של הלוואה גדולה לסגירת חובות או סיוע בפתרונות בסיטואציות כמו כינוס נכסים, הוצאה לפועל, עיקולים ותיקים משפטיים.

יש הרבה רעש סביב נושא ההלוואות לכל מטרה אבל פחות ופחות מדברים על הלוואות כנגד שיעבוד נכס. הסיבות לכך ברורות לנו מאד. לכן פחות וכנראה שמדובר באינטרסים כלכליים של בנקים וגופי מימון המעדיפים למכור לכם הלוואות לכל מטרה בריבית מופרזת במקום להציע אלטרנטיבה שהרבה יותר מועילה לכם ומותאמת למצבכם הפיננסי.

במאמר זה נדבר על הלוואות כנגד שיעבוד נכס ונסביר על היתרונות וגם על החסרונות שבעניין. נתייחס לנושאים כמו למי מתאימה הלוואה כנגד שעבוד ומתי כדאי לבחון פנייה לגיוס מימון שכזה ומעל לכל מאיזה גוף פיננסי ראוי וכדאי לפנות לעזרה בגיוס הלוואות כנגד שיעבודים.

מה כוללות הלוואות כנגד שיעבוד

אם יש נכסים כמו דירה,  דירות, בית, בתים, ירושה או ירושות ואפילו נחלה, חנות, או קרקע – כל אלה באים בחשבון ונכללים בהגדרה של נכס השווה הון.

נכס מסוג זה עשוי לשמש אתכם גם בלי למכור אותו ולספק לכם ביטחון, ערבויות, מרווח כלכלי ואופציות למימוש. אם אתם זקוקים לגיוס הון מכל סיבה בין אם מדובר בקנייה של נכס נוסף, השקעות נדל”ן או סגירה של חובות עסקיות או חוב של משק הבית – הרי שבטוחה מהסוג של נכס היא ערובה מצויינת שתזרז מאד ותגדיל את האפשרויות לקבלת מימון בנקאי או מימון חוץ בנקאי מגופים איתנים, חברות אשראי, חברות ביטוח או קרנות מימון.

בנקודה זו חובה לשים לב ולהיות עירניים – הלוואות כנגד שיעבוד ניתן לקבל בקלות יחסית והבחירה בידיים שלכם. אנו ממליצים לכם לא להתפתות לחתימה על מסמכי ערבות ללא ליווי, ללא ייעוץ ומבלי לבחור גוף אמין, מוכר ויציב.  אנו מפצירים בכם להיזהר מכל הנוגע לחברות אנונימיות, קרנות פרטיות או גופים ללא אבא וללא אמא.

חשוב לנו מאד לחדד נקודה זו ולהעמיד לרשותכם ייעוץ ללא תשלום ומתן אפשרות לנצל את הניסיון שלנו ואת הקשרים שלנו לאיתור גופי המימון הטובים ביותר מהם תוכלו לבחור ממי לקחת הלוואה ובמיוחד ממי לקחת הלוואות כנגד שיעבוד נכס.

דברים שחובה לדעת על הלוואות ועל הלוואה כנגד שעבוד נכסים

הלוואות קל לקחת אבל לא תמיד פשוט להחזיר. הקפידו על תכנון נכון של ההלוואה והקפידו על תנאי החזר נוחים עם חלונות לסגירה מהירה של החוב או פריסה נוספת.

חשוב, חשוב וחשוב לדעת מראש מה הריבית ומה כתוב בשורות הקטנות ובאותיות הקטנות של ההסכם. סעיף זה קריטי לכל חוזה שתחתמו עליו במהלך חייכם.

ואם אנחנו מדברים על הלוואות כנגד שיעבוד של נכסים המשמעות של הדברים היא כי מדובר בקבלה מהירה של סכום כסף גדול שיינתן לכם כהלוואה בריבית נמוכה יחסית מהמקובל אבל אם לא תדעו לתכנן נכון את ההחזרים תצטרכו לקחת בחשבון שקיימת אפשרות כי השיעבוד ימומש בכפוף להוראות החוק במדינת ישראל ובתיאום עם המערכת המשפטית.

מתי חושבים על פתרונות מימון כמו הלוואות כנגד שיעבוד נכסים?

במקרים בהם אין לכם הון זמין למימוש או חלופות היכולות להוות ערבות –  הלוואה עם שיעבוד באה בחשבון.

אם מיציתם את כל אפשרויות האשראי שלכם לטובת העסק או למשק הבית והנכם זקוקים להון נוסף לסגירות של חובות, לטיפולים רפואיים, לטיפול משפטי דחוף, לעזרה דחופה לבן משפחה או במקרים של סיבות טובות כמו עזרה בקניית דירה נוספת, קבלת משכנתא או הזרמת הון לטובת צמיחת העסק ורכישת ציוד, מכונות וכו’ – הלוואות כנגד שיעבודים באות בחשבון.

גם במקרה של החלטה לפתיחת של עסק חדש הדורש השקעה – ניתן לשקול אפשרות להלוואות שיעבוד אבל אם אפשר להסתדר בלי – אנו לא מאיצים בכם לנצל אפשרות זו או אפשרויות אחרות שתיארנו.

אז אם הבנק שלכם סגר לכם את הברז, אם העסק שלכם בסכנה של פירוק או אם מסיבה כזו או אחרת איבדתם את היכולת לתקשר ולהגיע להבנות עם הבנקים שלכם – אנו כאן כדי לנסות למצוא עבורכם מקורות מימון טובים והגונים.

הדבר החשוב ביותר שיש לנו לומר לכם ולהסביר הוא שאם אתם סובלים, לחוצים, במצוקה, סובלים מאי שקט וחוסר רוגע –והכל בשל מצוקה פיננסית . דעו כי כסף הוא דבר חשוב בחיים אבל כסף לא פותר הכל ובטח שלא בעיות בריאותיות.

אבל לפני שתגיעו לסיטואציות קשות –הכסף יכול לסגור פינות ולשחרר לחצים ובטח ובטח לבטל מצוקות וקשיים המשפיעים על מבנה המשפחה, הבריאות שלכם והתא המשפחתי.

לכן – אל תהססו להתייעץ איתנו. אנחנו נשמח לעזור לכם כדי לפתור על בעיה. ואם יש לכם נכס/דירה או קרקעות – הסיכויים שלכם לקבל מימון חוץ בנקאי מהיר בתנאים עדיפים גדול שבעתיים.

לקבלת מידע נוסף על הלוואות לעסקים, הלוואות לסגירת חובות, הלוואות כנגד שיעבודים –צרו קשר עם המומחים שלנו. תתחילו למלא את הטופס ונשמח לעזור לכם באופן מיידי.


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU