הלוואות חוץ בנקאיות

מהן האופציות בהלוואות חוץ בנקאיות וכיצד לוודא שההלוואה שלכם טובה או לפחות סבירה

בסדר, אתם צריכים כסף מיידי. עכשיו. תיכף ומייד. אז הפתרון הוא כרטיס אשראי? יש לי פתרונות טובים יותר, מהירים וזולים מאוד. אז למה שתזרקו סתם כסף???

“אז תגידו לי – “כן, בחברת כרטיסי אשראי אני מרים טלפון תוך שלושה ימים הכסף בחשבון שלי בלי עניינים, תורים וריצות. אז נכון, זה עולה לי הרבה כסף אבל זה מה שיש”. אז אני אענה לכם שאתם פראיירים שלא לומר מטומטמים ואני מוכן להוכיח לכם שבפחות זמן, בלי לעשות לכם טובות, בלי לתת לכם להמתין על הקו, עם שירות אישי ומקצועי אני יכול לתת לכם הלוואה טובה יותר בסכום גבוה יותר ובפחות כסף”.

הצעה מיוחדת לבעלי נכס

 לבעלי נכסים – הלוואות גדולות כנגד שעבוד במסלולים זולים ואטרקטיביים.

  • הלוואה כנגד שעבוד למסורבים בבנקים

  • הלוואה בתמורה לשעבוד  נכס לחילוץ מכינוס נכסים

  • הלוואה גדולה כנגד שעבוד לסילוק חובות והוצאה לפועל

מאת: יואל כהן, מחלקת ייעוץ פיננסי, גולדמן פיננסיים בע”מ

בסדר, אז כבר הבנו שהשוק החוץ בנקאי פורח והסיבות לכך רבות: בתחום המשכנתאות הבנקים הקשיחו מתחילת 2016 את התנאים ועכשיו בעצם הם מתחילים לצמצם את היקף מתן המשכנתאות. מה לעשות… זו התוצאה כאשר כל הכספים שלך בחוץ, הריבית אפסית אבל בכל זאת מעלים אותה ומקשיחים תנאים נוספים. מה זה אומר? שמעכשיו הבנקים יתעסקו יותר בהלוואות לכל מטרה וסוגים נוספים של הלוואות של כספים לסקטורים הפרטיים והעסקיים.

אבל האם הבנקים הם באמת הברירה היחידה שקיימת בשוק? גם את זה כבר אמרנו – ממש לא. השוק החוץ בנקאי פורח ובצדק, אבל גם שם יש כל מני סוגי הלוואות ובזה אני רוצה להתמקד.

לפני הכל בואו נבין משהו – שוק חוץ בנקאי הוא שוק לגיטימי אבל יש שוק אפור שהוא אמנם חוץ בנקאי אבל אני לא תופס אותו כלגיטימי ולכן כל מה שאני כותב כאן הוא למעשה על חברות אחרות – שהן חברות חוץ בנקאיות – פרט לשוק אפור. הבנו?

נתחיל מחברות כרטיסי האשראי. מדובר בחברות שבמקורן הוקמו על ידי הבנקים. כלומר, הן שייכות לבנקים. כרטיסי האשראי שלהן מונפקים על ידי הבנקים ולכן כל כללי המשחק בשוק הזה – ניחשתם נכון –  מוכתבים על ידי הבנקים. האשראי שיש לכם בכרטיס – הוא למעשה אשראי שאישר לכם הבנק. הריבית על הלוואה היא למעשה ריבית שאושרה על ידי בעלי החברה.

אה-מה-מה? ניתן לקבל גם כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאותן החברות. גם הלוואה על חשבון כרטיס האשראי החוץ בנקאי המונפק על ידי חברות אלה. כלומר, אתם יכולים להזיק בשני כרטיסי אשראי של אותה חברת אשראי. אחד שייך לבנק ואחד לחברת האשראי. לשני הכרטיסים אשראי נפרד שלא קשור אחד לשני.

אז נניח שאתם רוצים לקחת הלוואה על חשבון האשראי של כרטיס האשראי – כמה תשלמו? הלוואה באמצעות כרטיסים אלה (הכרטיס של הבנק והכרטיס של החברה) יכולה לנוע סביב 8%-17% מאוד תלוי בסכום, בחברה ובכרטיס אבל זה פחות או יותר הסיפור. ואם פתחתם פה אתם צודקים. מדובר בהלוואה מאוד יקרה.

אז תגידו לי – “כן, בחברת כרטיסי אשראי אני מרים טלפון תוך שלושה ימים הכסף בחשבון שלי בלי עניינים, תורים וריצות. אז נכון, זה עולה לי הרבה כסף אבל זה מה שיש”. אז אני אענה לכם שאתם פראיירים שלא לומר מטומטמים ואני מוכן להוכיח לכם שבפחות זמן, בלי לעשות לכם טובות, בלי לתת לכם להמתין על הקו, עם שירות אישי ומקצועי אני יכול לתת לכם הלוואה טובה יותר בסכום גבוה יותר ובפחות כסף.

איך?

מאוד פשוט – חברות אשראי חוץ בנקאיות המתמחות באשראי חוץ בנקאי. כמו בנק, אבל לא. כי בדרך כלל השירות אישי יותר והריבית טובה יותר. אגב, לא מדובר רק בריבית אלא בתפיסה כוללת. חברות אשראי חוץ בנקאיות מאוד רוצות שתהיו לקוחות שלהן ולכן הן מוכנות להלוות בתנאים מאוד נוחים.

אנחנו מדברים כאן על גופים מאוד גדולים, בין היתר על חברות ביטוח, קרנות ואפילו חברות פרטיות שהוקמו בדיוק לצורך העניין הזה ונותנות פייט אמיתי לבנקים ובינן לבין עצמן כך שמי שבאמת נהנה כן הוא הציבור. כי מה שהציבור מכיר וסומך עליהם הם הבנקים. אבל זה לא באמת נכון כי הבנקים לא תמיד עושים הכל כדי שתרוויחו את ההלוואה בתנאים הכי נוחים שיש. הם רוצים להרוויח ודי בצדק אבל לדעתי יש הבדל בין רצון להרוויח לבין הרצון להרוויח כמה שיותר.

הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים עדיפים מהבנק

אנחנו מדברים כאן על שוק שכולל גם הלוואות למשכנתא. כך שאם אתם מבינים את הפוטנציאל שלא רק בהלוואות לכל מטרה באמצעות גופים חוץ בנקאיים כנראה שאתם מתחילים להבין שיש לכם אופציות נוספות והן לא רעות בכלל. תוכלו לקבל תנאים יותר, לבקש פריסת תשלומים הגיונית וכל זה, מבלי להפריע לחשבון הבנק שלכם להתנהל.

השוואת הלוואות ו- השוואת משכנתא

לכן, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום בכדי לשפר את תנאי ההלוואות שלכם – כולל הלוואות קיימות. אנחנו בגולדמן פיננסיים נדאג לקבל מספר הצעות ממספר גופי מימון כולל בנקים כך שתוכלו להשוות את התנאים המוצעים לכם ממספר גופים ואז לקבל החלטה. יש לי הרגשה שנפתיע אתכם. אבל לפני כן – אתם צרכים להתקשר. 


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU