הלוואה לקניית דירה

שוק המשכנתאות בישראל הינו שוק מורכב המונע מהאדם הסביר להבין באמת את מורכבות ההלוואה היקרה ביותר בדרך כלל – שיטול במהלך חייו. אי ידיעת מושגים חשובים וחוסר התמצאות במרחב הזה עלול לגרום לבזבוז מיותר של כספים בסכומים שעלולים להגיע לעשרות אלפי שקלים ושניתן היה לחסוך מראש.

הצעה מיוחדת לבעלי נכס

 לבעלי נכסים – הלוואות גדולות כנגד שעבוד במסלולים זולים ואטרקטיביים.

  • הלוואה כנגד שעבוד למסורבים בבנקים

  • הלוואה בתמורה לשעבוד  נכס לחילוץ מכינוס נכסים

  • הלוואה גדולה כנגד שעבוד לסילוק חובות והוצאה לפועל

בנוסף לכך, שוק המשכנתאות הישראלי משתנה ואיתו עלולים להשתנות גם הרכבי המשכנתא ויש בהם כדי להשפיע עמוקות על יכולות ההחזר של בעלי הלוואת המשכנתא המהווה לרוב את ההלוואה הגדולה ביותר בחיים.

שינויים בשוק הדיור, שינויים בהכנסה החודשית, הוצאות שונות ובעיקר בלתי צפויות ועוד מיני הפתעות שהחיים מזמנים לנו, הופכות לעיתים את תשלומי המשכנתא לנטל כבד שקשה לעמוד בו.

במידה ואתם מוצאים עצמכם מזדהים עם שורות אלה, דעו כי הודות לקיומו של שוק תחרותי קיימים היום פתרונות מאוד מעניינים אך יחד עם זאת אחראיים ובטוחים – על מנת להתמודד עם רכישת דירה באמצעות הלוואות נוחות, מסוגים שונים ומגוונים ובתנאים נוחים להפליא.

רבים מהישראלים מכירים כתובת אחת בלבד לטובת רכישה של דירה או נכס למגורים ואלו הם הבנקים. עניינו של מאמר זה, לחדש לכם אודות הפתרונות המצויים כיום בשוק ולפתוח בפניכם אופקים חדשים בהזדמנויות העומדות לרשותכם ולא מן הנמנע שלאחר שנבחן כל מקרה לגופו אולי הפתרון עדיין מצוי אצלם ועדיין, כאשר מומחה למשכנתאות מלווה את התהליך ומאחוריו גוף פיננסי גדול ואחראי, יהיה לכך יתרון משמעותי ביחס ללקוח אחד.

כבר נדגיש, כי גולדמןתקשורת בע”מ הנה חברה לייעוץ פיננסי ומעסיקה מומחים ובכירים מתחומי הכלכלה וההשקעות. החברה עוסקת בגיוסים כספים בסכומים גבוהים מאוד לחברות ופרטיים והנה בעלת מוניטין רב בתחומה.

משרדינו נמצאים בבניין אלקטרה ברחוב הרכבת בתל אביב ובכל שלב אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה שיש לכם.

קשרינו הטובים והמוניטין שלנו, מאפשרים ללקוחותינו קבלת הלוואות מבנקים ומוסדות מכובדים ומוכרים היטב כמו חברות ביטוח וקרנות שונות כך שהעסקאות אותם אנחנו מתווכים עבורכם בטוחות וכלליהן נשמרים בקפידה.

קשיים בקבלת משכנתא ובנטילת משכנתא

חלום הדירה בישראל 2016 הנו חלום רחוק. בואו נודה בעובדות. צעירים מתקשים ברכישת נכס ורובם אגב עובדים גם עובדים. משפחות צעירות אינן מסוגלות לגייס סכומי כסף בכדי להגיע למצב שבו אפשר לדבר על נטילת משכנתא הרבה לפני שמשפחות אלה יגלו קשיים בהתמודדות עם תשלומים שוטפים ובכלל, ההתייבויות עצומות.

ההחלטה אם לרכוש דירה או להתגורר בשכירות הנה שאלה למאמר אחר. אולם בהנחה והחלטתם לרכוש דירה ויש  לכם כיוון – זה הזמן לפנות אלינו.

כל הדרכים לקחת משכנתא עם הבנק או בלעדיו

בכדי לרכוש כיום דירה ולהיות זכאים למשכנתא, עליכם לעמוד ברף כניסה משמעותי יחסית והוא להציג הון זמין לשימוש המהווה כ- 30% מערך המשכנתא. כך לדוגמא, אם תבקשו לרכוש דירה ששוויה 1,000,000 ש”ח, יהיה עליכם להציג לבנק 300,000 ש”ח ושאר הסכום בסך 700,000 יכנס לשיטת החזר המשכנתא (על שיטה זו נרחיב בהמשך).

רוב המשפחות הצעירות כיום ובוודאי שציבור הרווקות והרווקים שמעוניינים בדירה, אינם מסוגלים להציג הון זה למרות שהם מצליחים לשלם שכר דירה בהיקפים הזהים לתשלום חודשי עבור משכנתא. אך האם כאן נפסק החלום לדירה? לא בהכרח. ובמילים פשוטות – ניתן בהחלט לדלג על מכשול זה כל זמן שמתכננים נכון את הצעדים הבאים ושומרים על איזון תקציבי נכון.

גם אם הבנק סירב להעניק לכם משכנתא, יש ביכולתנו לפנות לבנקים נוספים ולבדוק האם ניתן בכל זאת לסייע לכם. ייתכן מאוד שניתן יהיה לקבל הלוואות מסוימות מהבנק ולהשלים את הרכישה באמצעות גורמים נוספים שישמחו למממן לכם את הרכישה. שימו לב, לא מדובר חלילה בשוק אפור או בהלוואות מסוכנות עם ריבית קצוצה שלא ניתן לדעת מתי היא מתחילה ומתי היא נגמרת. חשוב מאוד שתדעו שמדובר בחברות מאוד גדולות ורציניות. תנאי הפריסה, הריבית ושיטת ההחזרים יהיו שקופים וידועים לשני הצדדים במשך כל זמן העסקה.

מדוע חברות חוץ בנקאיות מעניקות משכנתא שהבנק לא מוכן לתת?

הבנקים לא פעם הם מערכות כספים אדמיניסטרטיביות ומסורבלות. הם עובדים תחת חוקים נוקשים אך בעיקר נהנים מבלעדיות לכאורה (השוק כבר פתוח) על הענקת משכנתאות ולכן בוחרים את מי שעונה על דרישותיהם ותנאיהם.

חברות המימון לעומת זאת, מאפשרות מרחב תמרון גבוה מאוד ללווה כך שהן נשענות על פריסות של שיקים, חיוב כרטיסי אשראי ועל חסכונות, קרנות השתלמות ועוד שברשות נטולי המשכנתאות.

הלוואה לצורך תשלום 30% מערך הדירה

גולדמןתקשורת בע”מ מתמחה במתן פתרונות אשראי נוחים כך שביכולתנו למממן עבורכם את התשלום הראשוני למשכנתא בצורה שלא תפגע ביכולות ההחזר שלכם באמצעות מגוון כלים פיננסיים כמו תנאי פריסה נוחים וריבית נוחה והוגנת.

הלוואת משכנתא ללא בנק

נשמע לא הגיוני? זה בדיוק השינוי הגדול שחל במשק. לרשותנו גישה לחברות גדולות ויציבות, גופים פיננסיים מוכרים היטב שעוסקים במתן הלוואות וגם במתן מימון מלא לרכישת דירה. שיטת התשלומים כמעט זהה לשיטה הבנקאית ולעיתים רבות היא מאפשרת ללווה מרחב תמרון גבוה יותר מאשר יכול היה לקבל בבנק:

         א.         תנאי תשלום לפי בחירת הלווה – בכרטיס אשראי או בשיים.

         ב.         שיטות פריסה משתנות, נוחות ומשתלמות בהתאם למצבו הפיננסי.

          ג.         יכולת מיקוח על הריבית ביחס לסוג העסקה.

הלוואה לביטוח עבור משכנתא

בכדי להבטיח כי הגוף המממן – בנק, חברות אשראי חוץ בנקאיות ועוד יקבלו במלואם את הכספים שנתנו לנוטלי המשכנתא, חייב הרוכש בביטוח חיים וכן בביטוח הנכס. ביטוח משכנתא הונהג כאמור על ידי הבנקים וניתן על ידי הבנקים כך שמחירי הביטוח היו גבוהים מאוד. פתיחת שוק הביטוח על המשכנתא לגורמים נוספים בשוק הביאה לירידת מחירים חדה וכיום ניתן לבטח במספר גופים שאינם קשורים אל הבנק. יועצנו ישמחו לסייע לכם בהכוונה לביטוח משכנתא לקבל הצעות טובות ולהציע מימון לביטוח זה כדי שתוכלו לחסוך סכומי כסף גדולים.

למידע נוסף, מענה לכל שאלה ושירות ללא תשלום בגיוס משכנתא מתאימה מבנקים, משכנתא חוץ בנקאית אם כל פתרון יצירתי לקבלת משכנתא מאושרת- יש למלא את הפרטים בטופס המצורף כדי שנציגנו יעזרו גם לכם בפתרונות ומשכנתאות בכל הארץ.


הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 100000 באישור מיידי הצעה מיוחדת...

המשך לקרוא
חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה

חברות להלוואות – חברת הלוואה לכל מטרה מבין חברות...

המשך לקרוא
כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק

כך תשיגו הלוואה בריבית נמוכה לעסק בנקים אוהבים למכור...

המשך לקרוא
6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש

6 טיפים להלוואה טובה לעסק חדש עסקים חדשים קשה להם לשרוד...

המשך לקרוא
?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

?הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי

הלוואה מבנק או הלוואה מחברת אשראי? מחפשים על הלוואה...

המשך לקרוא

פוסטים אחרונים

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות

השוואת הלוואות צריכים הלוואה ואין לכם זמן, אפשרויות...

המשך לקרוא
הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות

הלוואות זולות ומהירות בכל הארץ הלוואה היא מוצר צריכה...

המשך לקרוא
הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל

הלוואה של 4,000 שקל ויותר אם אתם זקוקים להלוואה מהירה...

המשך לקרוא
הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים

הלוואות גישור חוץ בנקאיות לבעלי נכסים הלוואות...

המשך לקרוא
הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור מיידי

הלוואות חוץ בקאיות עד 70000 באישור...

המשך לקרוא
הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000 ש”ח

הלוואות עד 20,000...

המשך לקרוא
MENU